Forum Mercedes C klasa W203

Forum Mercedesa klasy C (2000-2007)


Teraz jest 11 lut 2016, o 15:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 maja 2012, o 09:59 
Offline
VIP

Dołączył(a): 5 lis 2008, o 21:34
Posty: 13
Lokalizacja: Gdańsk
Witam
Mam problem ze swoim mietkiem. Otóż podczas przyspieszania lub jazdy pod górkę auto potrafi zgasnąć. Na wyświetlaczu pojawia się EPC. Po takim "żarcie" auto zapala normalnie i jedzie dalej. Auto jest na automatycznej skrzyni.
Po podłączeniu pod kompa rejestruje się błąd P1187 - ciśnienie CR- odchylenie regulacji
Podmieniałem już regulator ciśnienia wraz z zestawem oringów, czujnik ciśnienia CR, filtr paliwa nowy. Brak nieszczelności w układzie. Zbiornik pełen paliwa. 4 wtryski po pełnej regeneracji.

Planuję jeszcze oddać pompę wysokiego ciśnienia do sprawdzenia
Macie jakieś pomysły?

_________________
w203 C200 CDI


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2012, o 10:33 
Offline
VIP

Dołączył(a): 29 sie 2010, o 09:09
Posty: 2065
Lokalizacja: Trójmiasto
Fazi_Gdansk napisał(a):
Macie jakieś pomysły?
\


Sprawdziłeś na SD jakie są odczyty ciśnienia na listwie?


Z tego co wymieniłeś, to jeszcze brakuje czujnika ciśnienia - może on podaje błędne sygnały.

_________________
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2012, o 10:37 
Offline
VIP

Dołączył(a): 5 lis 2008, o 21:34
Posty: 13
Lokalizacja: Gdańsk
Gdyniak napisał(a):
Fazi_Gdansk napisał(a):
Macie jakieś pomysły?
\


Sprawdziłeś na SD jakie są odczyty ciśnienia na listwie?


Z tego co wymieniłeś, to jeszcze brakuje czujnika ciśnienia - może on podaje błędne sygnały.


Zapomniałem dodać że czujnik oczywiscie też był podmianiany.
Ciśnienie na wolnych obrotach ok 260-280 barów.
Moim testerem (SOLUS) nie moge niestety sprawdzić wartości rządanej ciśnienia, widzę tylko aktualne. Podczas jazdy czasami zgaśnie przy 900 barach a czasami przy 1300
Ciekawa rzecz to interperetacja błędu.
Podczas wymiany filtra nie zalałem go do końca i auto po odpaleniu zgasło za chwilę.
Komp wyrzucił tez błąd 1187 ale z opisem " za niskie ciśnienie w CR"
Kiedy gasnie podczas jazdy to opis błędu jest " odchylenie regulacji"
Pozdrawiam

_________________
w203 C200 CDI


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2012, o 11:14 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 26 paź 2009, o 15:19
Posty: 717
Lokalizacja: Warszawa
Z którego roku masz auto? Piszesz, że wtryski po pełnej regeneracji - gdzie i na jakich częściach? Jeśli masz kodowane wtryski, to czy były poprawnie zakodowane po regeneracji? W moim aucie tak było jak właśnie wtryski padały... Jeżeli podmieniałeś i czujnik i regulator ciśnienia, to sprawdź w takim razie wiązkę od czujnika, regulatora i wtryskiwaczy - lubią się przecierać przy wtyczce. Sprawdź też dokręcenie przewodów metalowych - delikatnie :!: . Chociaż jeśli piszesz, że układ szczelny :mysli: . Jakiej produkcji filtr założyłeś?

_________________
S203 C270 CDI Avantgarde '02

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Pozdrawiam

w0wacik


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2012, o 11:18 
Offline
VIP

Dołączył(a): 5 lis 2008, o 21:34
Posty: 13
Lokalizacja: Gdańsk
w0wacik napisał(a):
Z którego roku masz auto? Piszesz, że wtryski po pełnej regeneracji - gdzie i na jakich częściach? Jeśli masz kodowane wtryski, to czy były poprawnie zakodowane po regeneracji? W moim aucie tak było jak właśnie wtryski padały... Jeżeli podmieniałeś i czujnik i regulator ciśnienia, to sprawdź w takim razie wiązkę od czujnika, regulatora i wtryskiwaczy - lubią się przecierać przy wtyczce. Sprawdź też dokręcenie przewodów metalowych - delikatnie :!: . Chociaż jeśli piszesz, że układ szczelny :mysli: . Jakiej produkcji filtr założyłeś?

Witaj
Auto jest z 2001r. Wtryski nie są kodowane a regeneracja polegała na wymianie zaworków i końcówek. wysyłałem do jaworzna do firmy Turbo-TEc. wiążkę sprawdzałem . kiedy nie ma komunikacji z ktróryms z czujników sterownik łapie inne błędy ( jedym słowem widzi brak czujnika) poza tym na wykresach parametrów nie widac nic niepokojącego

Filtr założony bosha przed wymianą miałem mana

_________________
w203 C200 CDI


Ostatnio edytowano 7 maja 2012, o 11:18 przez Fazi_Gdansk, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2012, o 11:22 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 26 paź 2009, o 15:19
Posty: 717
Lokalizacja: Warszawa
Fazi_Gdansk napisał(a):
w0wacik napisał(a):
Z którego roku masz auto? Piszesz, że wtryski po pełnej regeneracji - gdzie i na jakich częściach? Jeśli masz kodowane wtryski, to czy były poprawnie zakodowane po regeneracji? W moim aucie tak było jak właśnie wtryski padały... Jeżeli podmieniałeś i czujnik i regulator ciśnienia, to sprawdź w takim razie wiązkę od czujnika, regulatora i wtryskiwaczy - lubią się przecierać przy wtyczce. Sprawdź też dokręcenie przewodów metalowych - delikatnie :!: . Chociaż jeśli piszesz, że układ szczelny :mysli: . Jakiej produkcji filtr założyłeś?

Witaj
Auto jest z 2001r. Wtryski nie są kodowane a regeneracja polegała na wymianie zaworków i końcówek. wysyłałem do jaworzna do firmy Turbo-TEc. wiążkę sprawdzałem . kiedy nie ma komunikacji z ktróryms z czujników sterownik łapie inne błędy ( jedym słowem widzi brak czujnika) poza tym na wykresach parametrów nie widac nic niepokojącego

Filtr założony bosha przed wymianą miałem mana


Turbo-TECa o to nie posądzam, ale czy założyli Ci końcówki Boscha, czy chińskie? Nawet nie wiedziałem, że oni robią wtryski. Czy na Twoim testerze masz możliwość sprawdzenia wtrysków na przelew jak w Star Diagnose? Jeśli nie, to wyjmij "siusiaki" od powrotu ropy z wtryskiwaczy, odpal silnik i zobacz, czy z powrotów równomiernie leje i czy ładną mgiełką, czy pluje i kaszle. Tylko będziesz miał silnik do mycia. Sprawdzaj na wolnych obrotach.

_________________
S203 C270 CDI Avantgarde '02

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Pozdrawiam

w0wacik


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2012, o 10:35 
Offline
VIP

Dołączył(a): 5 lis 2008, o 21:34
Posty: 13
Lokalizacja: Gdańsk
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
Chodzi tobie o test przelewowy?
Po regeneracji nie robiłem. A od kiedy z przelewów ma podawac mgiełkę?

Poza tym rozebrałem wczoraj pompę wysokiego ciśnienia i co dziwne niektóre śruby od głowiczek były bardzo lekko dokręcone, znalazłem 2 oringi które były zniszczone.
Założyłem cały nowy komplet uszczelnień. Może dzisiaj uda mi sie klamota złożyc bo jeszcze rozrusznik mam do założenia.
O efektach napewno napiszę

_________________
w203 C200 CDI


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2012, o 12:35 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 26 paź 2009, o 15:19
Posty: 717
Lokalizacja: Warszawa
Fazi_Gdansk napisał(a):
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
Chodzi tobie o test przelewowy?
Po regeneracji nie robiłem. A od kiedy z przelewów ma podawac mgiełkę?

Poza tym rozebrałem wczoraj pompę wysokiego ciśnienia i co dziwne niektóre śruby od głowiczek były bardzo lekko dokręcone, znalazłem 2 oringi które były zniszczone.
Założyłem cały nowy komplet uszczelnień. Może dzisiaj uda mi sie klamota złożyc bo jeszcze rozrusznik mam do założenia.
O efektach napewno napiszę


Mój błąd, nie chodziło mi o mgiełkę, tylko o równy "wytrysk" :wysmiewacz: , a nie plucie...

_________________
S203 C270 CDI Avantgarde '02

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Pozdrawiam

w0wacik


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2012, o 08:26 
Offline
VIP

Dołączył(a): 5 lis 2008, o 21:34
Posty: 13
Lokalizacja: Gdańsk
w0wacik napisał(a):
Fazi_Gdansk napisał(a):
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
Chodzi tobie o test przelewowy?
Po regeneracji nie robiłem. A od kiedy z przelewów ma podawac mgiełkę?

Poza tym rozebrałem wczoraj pompę wysokiego ciśnienia i co dziwne niektóre śruby od głowiczek były bardzo lekko dokręcone, znalazłem 2 oringi które były zniszczone.
Założyłem cały nowy komplet uszczelnień. Może dzisiaj uda mi sie klamota złożyc bo jeszcze rozrusznik mam do założenia.
O efektach napewno napiszę


Mój błąd, nie chodziło mi o mgiełkę, tylko o równy "wytrysk" :wysmiewacz: , a nie plucie...


Wczoraj udało się wszystko poskładać. Pompa dostała nowe uszczelnienie i została gruntownie wyczyszczona. Narazie problem się rozwiązał , zobaczymy na jak długo
Pozdrawiam

_________________
w203 C200 CDI


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2012, o 11:13 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 26 paź 2009, o 15:19
Posty: 717
Lokalizacja: Warszawa
Fazi_Gdansk napisał(a):
w0wacik napisał(a):
Fazi_Gdansk napisał(a):
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
Chodzi tobie o test przelewowy?
Po regeneracji nie robiłem. A od kiedy z przelewów ma podawac mgiełkę?

Poza tym rozebrałem wczoraj pompę wysokiego ciśnienia i co dziwne niektóre śruby od głowiczek były bardzo lekko dokręcone, znalazłem 2 oringi które były zniszczone.
Założyłem cały nowy komplet uszczelnień. Może dzisiaj uda mi sie klamota złożyc bo jeszcze rozrusznik mam do założenia.
O efektach napewno napiszę


Mój błąd, nie chodziło mi o mgiełkę, tylko o równy "wytrysk" :wysmiewacz: , a nie plucie...


Wczoraj udało się wszystko poskładać. Pompa dostała nowe uszczelnienie i została gruntownie wyczyszczona. Narazie problem się rozwiązał , zobaczymy na jak długo
Pozdrawiam


To informuj nas o postępach :tak:

_________________
S203 C270 CDI Avantgarde '02

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Pozdrawiam

w0wacik


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny

Sklep internetowy MotoCentrum.pl



Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group