Forum Mercedes C klasa W203

Forum Mercedesa klasy C (2000-2007)


Teraz jest 27 lut 2017, o 12:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 gru 2016, o 12:05 
Offline
VIP

Dołączył(a): 8 cze 2016, o 07:59
Posty: 224
Lokalizacja: RYBNIK
Pochwały: 1
VIN: WDB2030461F324463
spy02 napisał(a):
Akumulator od razu daj do ładowania. Po odłączeniu dogrzewacza sprawdź sobie jeszcze jaki jest pobór prądu na wyłączonym silniku (odłączasz klemę + i pomiędzy nią, a zacisk + akumulatora wpinasz miernik ustawiony na prąd stały), to wykluczy ewentualnego innego złodzieja prądu.


nie na prąd stały, tylko na amperomierz, nie wprowadzaj kobiety w błąd


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
WDB2030461F324463


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22 gru 2016, o 12:08 
Offline
VIP

Dołączył(a): 15 gru 2015, o 18:14
Posty: 223
Lokalizacja: Wolsztyn
VIN: WDB2037461A860104
No a co mierzy wg. Ciebie amperomierz jak nie wartość prądu? :) Wychodzi dokładnie na to samo.

_________________
:mb: C180 Sport Coupe, 1.8, 2005, 105 kW :mb:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22 gru 2016, o 12:16 
Offline
VIP

Dołączył(a): 8 cze 2016, o 07:59
Posty: 224
Lokalizacja: RYBNIK
Pochwały: 1
VIN: WDB2030461F324463
spy02 napisał(a):
No a co mierzy wg. Ciebie amperomierz jak nie wartość prądu? :) Wychodzi dokładnie na to samo.


nie, nie to samo, co niby zmierzysz w ustawieniu na prąd stały, wpinając się między klemę a wiązkę?

_________________
WDB2030461F324463


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22 gru 2016, o 13:04 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 20 gru 2016, o 11:49
Posty: 19
VIN: WDB2030071F893275
Witam ponownie,
Po kilku godzinach walki udalo mi sie odpiac wlasciwa wtyczke.
Siwix - tak jak wskazales na element grzewczy, tam wlasnie byl (patrz zdjecie).
Nakrecilam telefonem co gdzie jest pod maska, a potem po nitce do klebka.
Rownolegle ladowalam akumulator - 5 godzin na prostowniku 12 V pradem 10,5 A (tak pisza w instrukcji).
Bezposrednio po naladowaniu mial 12,3 V, jak podlaczylam klemy to lekko ponad 12,1 V bylo.
Walka byla od 5 rano i mam nadzieje ze bylo warto.
Po 50 km jazdy wskazania miernika 14,4 V na wlaczonym silniku, 13,8 V chwile po.
Za godzine sprawdze co i jak z akumulatorem.
Dzien wolnego mialam na zakupy i tyle z tych zakupow mam.
Nadrobie wieczorem.
Mam nadzieje ze to ostatnia wiadomosc w tym watku.
Pozdrawiam wszystkich a w szczegolnosci Siwixa.
Wielki plus dla Ciebie kolego.
Wielki plus dla wszystkich z Was za cenne rady. Temat może i banalny, moze i mozna bylo to podsumowac w dwoch zdaniach. Bardzo prawdopodobne.
Jakkolwiek - dobrze ze jesteście. :bravo:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22 gru 2016, o 16:26 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 20 gru 2016, o 11:49
Posty: 19
VIN: WDB2030071F893275
spy02 napisał(a):
Akumulator od razu daj do ładowania. Po odłączeniu dogrzewacza sprawdź sobie jeszcze jaki jest pobór prądu na wyłączonym silniku (odłączasz klemę + i pomiędzy nią, a zacisk + akumulatora wpinasz miernik ustawiony na prąd stały), to wykluczy ewentualnego innego złodzieja prądu.

Cześć kolego. Od 6h30 do 12 ladowalam. Co do poszukiwania zlodzieja - uderzylam nieco z innej strony. Odlaczylam kleme ujemna. Nigdy nie odłączam plusa pierwszego. COM z miernika wpielam w kleme. A do bieguna ujemnego czerwona nogę miernika. Nastawilam na Ampery. Pokazuje 0.01, po czym 0.00. To 0.01 zalezy od czulosci, ale intuicyjnie dalam 10tki. Co do pomiarów napięcia na akumulatorze. Srednio jest w tej kwestii. 12,18 V bylo o godzinie 15, trzy godziny od ostatniej jazdy. Na kolektorze bylo 13.8 V. Zaniepokojona tym faktem pojechalam w trase. Po powrocie - 14.3 V na kolektorze. Martwi mnie owe 12,18 V po dłuższym postoju. Jesli do 20 godziny padnie ponizej 12 to odlacze na noc. Obsesja normalnie. :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22 gru 2016, o 18:08 
Offline
VIP

Dołączył(a): 8 cze 2016, o 07:59
Posty: 224
Lokalizacja: RYBNIK
Pochwały: 1
VIN: WDB2030461F324463
Mercedes1 napisał(a):
spy02 napisał(a):
Akumulator od razu daj do ładowania. Po odłączeniu dogrzewacza sprawdź sobie jeszcze jaki jest pobór prądu na wyłączonym silniku (odłączasz klemę + i pomiędzy nią, a zacisk + akumulatora wpinasz miernik ustawiony na prąd stały), to wykluczy ewentualnego innego złodzieja prądu.

Cześć kolego. Od 6h30 do 12 ladowalam. Co do poszukiwania zlodzieja - uderzylam nieco z innej strony. Odlaczylam kleme ujemna. Nigdy nie odłączam plusa pierwszego. COM z miernika wpielam w kleme. A do bieguna ujemnego czerwona nogę miernika. Nastawilam na Ampery. Pokazuje 0.01, po czym 0.00. To 0.01 zalezy od czulosci, ale intuicyjnie dalam 10tki. Co do pomiarów napięcia na akumulatorze. Srednio jest w tej kwestii. 12,18 V bylo o godzinie 15, trzy godziny od ostatniej jazdy. Na kolektorze bylo 13.8 V. Zaniepokojona tym faktem pojechalam w trase. Po powrocie - 14.3 V na kolektorze. Martwi mnie owe 12,18 V po dłuższym postoju. Jesli do 20 godziny padnie ponizej 12 to odlacze na noc. Obsesja normalnie. :rotfl:


Pokazuje, że praktycznie nie ma poboru prądu na postoju, więc nie ma prawa się rozładowywać, u mnie pobór wacha się między 0,05 a 0,06 mA

_________________
WDB2030461F324463


Ostatnio edytowano 22 gru 2016, o 18:12 przez olafik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22 gru 2016, o 18:09 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2014, o 18:38
Posty: 1929
Lokalizacja: świdwin/ buxtehude (DE)
Pochwały: 34
VIN: WDB2032521F833745
Pamiętaj też że głęboko rozładowany akumulator często nadaje się już później na śmietnik. Mam na myśli te zwykłe popularne ołowiowe.
A z tym ładowaniem to nic nowego, też mi wyskakuje często 13,8 V po odpaleniu, ale minimalna przygazówka i już daje ponad 14V.
Jak na razie wszystko wygląda dobrze u ciebie. Kontroluj.

_________________
Orginalne części :mb: ASO pytaj użytkownika petersen

Nie pomagam przez pw

Regulamin Forum


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22 gru 2016, o 20:08 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 20 gru 2016, o 11:49
Posty: 19
VIN: WDB2030071F893275
siwix napisał(a):
Pamiętaj też że głęboko rozładowany akumulator często nadaje się już później na śmietnik. Mam na myśli te zwykłe popularne ołowiowe.
A z tym ładowaniem to nic nowego, też mi wyskakuje często 13,8 V po odpaleniu, ale minimalna przygazówka i już daje ponad 14V.
Jak na razie wszystko wygląda dobrze u ciebie. Kontroluj.


Wynik kontroli - 11,96 V po 4 godzinach postoju. Rozlaczyc na noc? Samochod odpala, ale czy rano będzie tak samo? Któż to wie. No chyba, ze odlaczajac akumulator na noc dowiem się czy utrzyma w jej trakcie to co ma.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22 gru 2016, o 20:10 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 25 gru 2015, o 01:14
Posty: 462
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
VIN: WDB2032161F226567
11,96 to już zaczyna go rozładowywać,gruby przewód odłączyłaś od podgrzewacza ?

_________________
C 270 CDI '02r


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22 gru 2016, o 20:21 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 20 gru 2016, o 11:49
Posty: 19
VIN: WDB2030071F893275
tonidriver napisał(a):
11,96 to już zaczyna go rozładowywać,gruby przewód odłączyłaś od podgrzewacza ?


Jak dla mnie to dogrzewacz ma dwa "wejscia" - wtyczka (którą odłączyłam) oraz gruby przewód (w ktorym chyba musi być plyn). Na zdjeciu ktore przestawilam wcześniej tego co odlaczylam akurat nie widać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22 gru 2016, o 20:36 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 25 gru 2015, o 01:14
Posty: 462
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
VIN: WDB2032161F226567
Ten gruby przewód jest połączony z akumulatorem i alternatorem. Odłącz go i porządnie zaizoluj. Najlepiej na odpiętym akumulatorze :) No i żeby nigdzie nie wisiał bo jak się przetrze izolacja to pożar gwarantowany.


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
C 270 CDI '02r


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22 gru 2016, o 20:41 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 20 gru 2016, o 11:49
Posty: 19
VIN: WDB2030071F893275
tonidriver napisał(a):
Ten gruby przewód jest połączony z akumulatorem i alternatorem. Odłącz go i porządnie zaizoluj. Najlepiej na odpiętym akumulatorze :) No i żeby nigdzie nie wisiał bo jak się przetrze izolacja to pożar gwarantowany.


To co ja odłączylam? Takie glupie pytanie mam?
Mam odłączyć ten, ktory jest widoczny na zdjeciu, które wczesniej zamiescilam?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22 gru 2016, o 20:41 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 25 gru 2015, o 01:14
Posty: 462
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
VIN: WDB2032161F226567
Ten zaznaczony czerwoną kropką.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
C 270 CDI '02r


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22 gru 2016, o 20:43 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 25 gru 2015, o 01:14
Posty: 462
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
VIN: WDB2032161F226567
Mercedes1 napisał(a):
tonidriver napisał(a):
Ten gruby przewód jest połączony z akumulatorem i alternatorem. Odłącz go i porządnie zaizoluj. Najlepiej na odpiętym akumulatorze :) No i żeby nigdzie nie wisiał bo jak się przetrze izolacja to pożar gwarantowany.


To co ja odłączylam?

Odłączyłaś sterowanie a nie zasilanie.

_________________
C 270 CDI '02r


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22 gru 2016, o 20:45 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 20 gru 2016, o 11:49
Posty: 19
VIN: WDB2030071F893275
tonidriver napisał(a):
Ten zaznaczony czerwoną kropką.

No to kur.. mamy klops.
Odlacze na noc i jutro akcja. Dzięki za info.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


sklep motoryzacyjny

Sklep internetowy MotoCentrum.pl



Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group