Forum Mercedes C klasa W203

Forum Mercedesa klasy C (2000-2007)


Teraz jest 29 lip 2016, o 01:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 mar 2009, o 21:03 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2009, o 14:31
Posty: 63
Lokalizacja: Podkarpackie
Czy w naszych mb jest coś takiego, że komputer nie pozwala nam na ostrzejszą jazdę gdy mamy rezerwę w baku? Dziś coś takiego mi się przydarzyło gdy rezerwa zbliżała się ku końcowi. Auto nie reagowało na dodawanie gazu. A co dziwne utrzymywało się to jeszcze chwile po zatankowaniu. Już się zmartwiłem, że coś się zepsuło ale gdy na chwile go odstawiłem wróciła mu cała moc :oczko:

_________________
http://www.w203.pl/album_personal.php?user_id=1675
===W203 C200 KOMPRESSOR KOMBI ELEGANCE 2002 XII===
========W108 280SE AUTOMATIC USA 1971r.=========
=============NYSA M522 TOWOS 1993=============


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 23 mar 2009, o 21:11 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2008, o 20:46
Posty: 6980
Lokalizacja: Lublin
Jechałem na rezerwie i nie zauważyłem tego. Wprawdzie nie dotarłem niemalże do dna wskaźnika, ale rezerwa świeciła się jakiś czas.

_________________
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 23 mar 2009, o 22:02 
Offline
expert VIP
expert VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2008, o 17:39
Posty: 511
Lokalizacja: Szczecin/Stargard
Nie ma to raczej związku :usmiech:

Tydzień temu jeździłem dość dużo na rezerwie i auto cały czas wykazywało się odpowiednimi osiągami... Jeździłem na tyle długo, by auto w najmniej oczekiwanym i chcianym momencie odmówiło współpracy, z powodu braku paliwa... :szok: Pech chciał, że akurat odwoziłem koleżankę do domu :rotfl: i był wstyd... :wstyd:
Auto w żaden sposób nie dało mi poznać, że zaraz skończy się paliwo - ani spadek mocy, ani brzęczek, ani nic... Dwa szapnięcia autem, spadek obrotów i padł... :wysmiewacz:
W moim aucie co ciekawe pojawia się tylko lampka na rezerwie, a w więszkości W203 pojawia się jeszcze komunikat Reserve Fuel: Visit Filling Station...

Pozdrawiam

_________________
'05 MB C200 Kompressor Sportcoupe Sport Edition+ ||
'10 NISSAN 370Z Roadster Pack 2 ||
Zapraszam na mój kanał :rotfl: http://www.youtube.com/c180kuser


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 23 mar 2009, o 22:17 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2008, o 02:25
Posty: 158
Lokalizacja: Gdańsk
MZR napisał(a):
Czy w naszych mb jest coś takiego, że komputer nie pozwala nam na ostrzejszą jazdę gdy mamy rezerwę w baku?


nie wiem czy cos takiego jest, ale ja ostatnio miałem:
wrociłem z trasy, potem chwile pojezdziłem i jakoś nie było mi po drodze na stację,
rezerwa paliła się z 2 dni, potem pojechałem na stację (Shell) i zatankowałem 98 V Power do pełna, pojechałem z 8km i potem samochód wyraźnie osłabł,

jak dla mnie wyraźna korelacja między słabością i tankowaniem, podejrzewam albo coś z paliwem, albo coś z filtrem,
akurat tez na drugi dzień miałem wizytę w serwisie w ASO, no i dopytałem co to moze być,
gościu twierdził, że albo coś z filtrem, albo przez rezerwę coś zassał, jakiś syf,
tyle że jak jeździłem na rezerwie, to było ok, a już wtedy chyba powinień coś zassać, z filtrem podobnie,
a wszystko stało sie wkrótce po zatankowaniu i jestem w kropce...
teraz już jest chyba dobrze, choć mam wrażenie, że nie jest jak wcześniej z mocą, przejachałem sie troche dłużej, wypaliłem troche paliwa, dolałem na innej stacji, potem jeszcze raz, tyle że na Łukoli-u i powoli chyba przechodzi...

dziwne, w każdym razie wkrótce i tak będę wymieniał filtr paliwa i świece, to bede miał porównanie

EDIT
na wyświetlaczu paliło się, że mało paliwa, symbol dystrybutora i oszczędzaj paliwo

_________________
W203 C230 Kompressor Sport Sedan, 192KM, automat, 2004r, wersja USA
http://www.v10.pl
http://www.motokobiety.pl
http://www.topcars.pl
http://www.pieniadz.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 23 mar 2009, o 22:30 
Offline
expert VIP
expert VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2008, o 17:39
Posty: 511
Lokalizacja: Szczecin/Stargard
Presley, może nowe paliwko dobiło poprostu trochę ten syf do filtra. Bo po opisie zdecydowanie pasowałoby na syf z baku, który dostał się do filtra... tylko dlaczego po fakcie :bezradny:

Choć mi niestety często zdarza się jeździć na rezerwie, to nigdy nie mam z tego powodu problemów z osiągami... Pierwszy raz zresztą zdarzyło mi się by zabrakło mi paliwa i mam nadzieję, że ostatni :usmiech: Wiem, że nie powinienem jeździć na rezerwie, ale niestety czasami tak się zdarzy...

Pozdrawiam

_________________
'05 MB C200 Kompressor Sportcoupe Sport Edition+ ||
'10 NISSAN 370Z Roadster Pack 2 ||
Zapraszam na mój kanał :rotfl: http://www.youtube.com/c180kuser


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2009, o 07:23 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2009, o 14:31
Posty: 63
Lokalizacja: Podkarpackie
Czyżby to oznaka padającego kompressora lub przepływomierza? W sumie to i to było wymienione na nowe przez poprzedniego właściciela w zeszłym roku... Komputer żadnego błędu nie wykazywał...

[ Dodano: 2009-03-24, 09:05 ]
Karol_Szczecin napisał(a):
W moim aucie co ciekawe pojawia się tylko lampka na rezerwie, a w więszkości W203 pojawia się jeszcze komunikat Reserve Fuel: Visit Filling Station...


A to dlatego, że takie coś się pojawia w W203 przed liftem... U Ciebie pojawi się lampka a później komputer wyświetli ikonę dystrybutora paliwa oraz przód samochodu stojącego przy nim

_________________
http://www.w203.pl/album_personal.php?user_id=1675
===W203 C200 KOMPRESSOR KOMBI ELEGANCE 2002 XII===
========W108 280SE AUTOMATIC USA 1971r.=========
=============NYSA M522 TOWOS 1993=============


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2009, o 11:32 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2008, o 09:47
Posty: 4372
Lokalizacja: Rzgów/Łódź
U mnie zapala się rezerwa i komunikat w formie wielkiego dystrybutora i prośby o odwiedzenie stacji, zostaje też informacja w MALFUNKTION czy jak to się pisze.
MZR, Być może akurat zbiegła się jakaś awaria z brakiem paliwa, a czy jesteś do końca pewny ze twój wskaźnik nie oszukuje cię delikatnie??

_________________
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2009, o 11:58 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2009, o 14:31
Posty: 63
Lokalizacja: Podkarpackie
Zdarza mu się przeskoczyć w dół czasami ale wraca później na swoje miejsce po ponownym uruchomieniu silnika... Nie wiadomo co to było z tym przymuleniem ale na szczęście się samo naprawiło...

_________________
http://www.w203.pl/album_personal.php?user_id=1675
===W203 C200 KOMPRESSOR KOMBI ELEGANCE 2002 XII===
========W108 280SE AUTOMATIC USA 1971r.=========
=============NYSA M522 TOWOS 1993=============


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2009, o 12:38 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2008, o 09:47
Posty: 4372
Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Najprawdopodobniej wskaźnik pokazywał jeszcze ciut powyżej stanu zero, a tymczasem w baku na zakrętach cz wybojach pompa łapała już powietrze, najprościej to wytłumaczyć skoro nalałeś paliwa i jest dobrze.

_________________
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2009, o 13:59 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2009, o 14:31
Posty: 63
Lokalizacja: Podkarpackie
Całkiem możliwe, że się zapowietrzył... Już zalany BP ULTIMATE 98 i śmiga jak należy...

_________________
http://www.w203.pl/album_personal.php?user_id=1675
===W203 C200 KOMPRESSOR KOMBI ELEGANCE 2002 XII===
========W108 280SE AUTOMATIC USA 1971r.=========
=============NYSA M522 TOWOS 1993=============


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2009, o 15:13 
Offline
VIP

Dołączył(a): 26 mar 2009, o 15:15
Posty: 9
Lokalizacja: opole
MZR miałem podobny przypadek (spadek mocy na rezerwie) ale okazało się że to tylko przypadek :) Przeczyściłem przepływomierz (takie małe urządzonko zaraz za filtrem powietrza patrząc od szyby) i wszystko wróciło do normy, trzeba go tylko dobrze przedmuchać:) Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2009, o 13:32 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2009, o 14:31
Posty: 63
Lokalizacja: Podkarpackie
W sumie to się naprawiło samo... A jak jeździ to nie będę ruszał bo zepsuję;)

_________________
http://www.w203.pl/album_personal.php?user_id=1675
===W203 C200 KOMPRESSOR KOMBI ELEGANCE 2002 XII===
========W108 280SE AUTOMATIC USA 1971r.=========
=============NYSA M522 TOWOS 1993=============


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2014, o 21:40 
Offline
VIP

Dołączył(a): 16 mar 2014, o 12:10
Posty: 50
Lokalizacja: wielkopolska
U mnie sprawdził się brak mocy na rezerwie. Podczas jazdy kiedy komputer pokazywał zasięg do przejechania ok. 60 km wszystko było ok. Zrobiłem dwa razy kick downa co automatycznie przełożyło się na maksymalne spalanie i niestety komputer jakby odciął dopływ większej dawki i samochód się zamulił. :mysli: Coś jakby odłączyć turbinę. :mysli: Nie zbierał się tak żwawo jak zawsze. :boisie: Odniosłem wrażenie jakby coś zassał z dna zbiornika lecz po zatankowaniu na stacji wszystko wróciło do normy. :bravo: :bravo: :bravo: Coś w tym musi być. :nunu: Z ciekawości wykonam w najbliższym czasie ponownie test.

_________________
Rouse yourself greenwitch
--------------------------------
wcześniej E290 KOMBI 1996 WDB2102171A235926
był C270 CDI 2001 WDB2030161A280601
W212 - 2012


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2014, o 19:57 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2013, o 19:25
Posty: 52
Lokalizacja: Wrocław
Koledzy przeczytajcie sobie na forum posty o problemach z przelewaniem się paliwa między komorami w zbiorniku

_________________
MB S203 C180 M111 '02
WDB2032351F238082


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18 paź 2014, o 08:29 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2013, o 12:26
Posty: 4414
Lokalizacja: DLW
Panowie. Generalnie , to nic samo się nie naprawia. Skoro coś zaczęło szwankować , to prędzej czy później i tak się wysypie. Kolega tomek k, słusznie sugeruje zapoznanie się z tematem .. Ponadto dodam , że jazda na tzw oparach nie jest wskazana. Zawsze jakieś fuzle na dnie zostają :D ..

_________________
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D
HONDA Accord 2.4 Tourer
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny

Sklep internetowy MotoCentrum.pl



Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group