Moje w211 E320 CDI 4Matic

Zdjęcia różne oraz prywatne galerie forumowiczów.

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
Przybek
Użytkownik
Posty: 1053
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Przybek » 2 lip 2019, o 02:32

Dziki, zmierz sobie napięcie na aku przed odpaleniem... Knecht kiedyś bardzo dobra firma, nie wiem jak teraz bo już dawno go nie wkładałem.
silverarrow
Użytkownik
Posty: 208
Rejestracja: 26 sie 2016, o 13:47
VIN: WDB2030641F141343

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: silverarrow » 2 lip 2019, o 13:50

Gratulacje, niezły rodzynek i to w dobrym silniku, jedyny słuszny Diesel. Panowie tak się zastanawiam jak z wytrzymałością automatu w takim zestawieniu z 500Nm momentu obrotowego? Przecież tam jest ta sama skrzynia co w innych 5G czy jest ona jakoś wzmocniona?
NAJLEPSZA MUZYKA TO DŹWIĘK SILNIKA
W203 C320 benz. 3.2 V6 aut. 2001'
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 2645
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar » 2 lip 2019, o 17:00

5G uchodzi za pancerną. Nie znam szczegółów konstrukcji ale tu jest fajny link
http://www.prnd.pl/automatyczna-skrzyni ... ,4,28.html

Można wyczytać, że w zależności od modelu skrzynia różni się budową, co sugerowałoby inne parametry techniczne.
W tym modelu jest wystarczający zapas.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum
silverarrow
Użytkownik
Posty: 208
Rejestracja: 26 sie 2016, o 13:47
VIN: WDB2030641F141343

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: silverarrow » 2 lip 2019, o 17:20

Dziki Mar pisze:
2 lip 2019, o 17:00
5G uchodzi za pancerną. Nie znam szczegółów konstrukcji ale tu jest fajny link
http://www.prnd.pl/automatyczna-skrzyni ... ,4,28.html

Można wyczytać, że w zależności od modelu skrzynia różni się budową, co sugerowałoby inne parametry techniczne.
W tym modelu jest wystarczający zapas.
Temat mnie zaciekawił bo moja skrzynia pracuje bardzo ładnie a to jest własnie 5G tak gładko pracującą skrzynie to tylko w Lexusie widziałem a miałem automatów sporo. Słyszałem kiedyś od jednego mechanika że ta sama skrzynia wkładana jest do w203 55 AMG a tam jest spory moment obrotowy jak w dieslu. Jednak sądząc po artykule skrzynie się różnią budową do poszczególnych modeli. Czy ta skrzynia ma w ogóle dwie chłodnice?
NAJLEPSZA MUZYKA TO DŹWIĘK SILNIKA
W203 C320 benz. 3.2 V6 aut. 2001'
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 2645
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar » 3 lip 2019, o 09:19

Przybek pisze:Dziki, zmierz sobie napięcie na aku przed odpaleniem... Knecht kiedyś bardzo dobra firma, nie wiem jak teraz bo już dawno go nie wkładałem.
Akumulator jak nowy. W stanie spoczynku pokazuje 12.2-12.3V. Być może jutro będę wiedział więcej.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum
Awatar użytkownika
Przybek
Użytkownik
Posty: 1053
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Przybek » 3 lip 2019, o 12:00

W spoczynku poniżej 12,4 to jest już do podładowania...
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 2645
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar » 3 lip 2019, o 13:06

Sprawdzę jeszcze jak to wygląda na uruchomionym silniku. Ciężko mi ten błąd powiązać z akumulatorem, ponieważ zdarza się, że nawet po dłuższym postoju błąd się nie pojawia.

EDIT: W żony b klasie jest identycznie 12.2V To nie może być to.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum
Awatar użytkownika
Przybek
Użytkownik
Posty: 1053
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Przybek » 4 lip 2019, o 02:57

Hmmmm.... Szklana kula mówi że ktoś na gwiazdkę kupi sobie 2 baterie :P
Zobacz jaki masz spadek napięcia w momencie rozruchu i jak będzie w okolicach 10V to błąd masz spowodowany słabym aku.
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 2645
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar » 11 lip 2019, o 06:09

To nie akumulator. Fakt trochę słaby, ale z SD wyszło lewy przedni czujnik przyspieszenia (chyba poprzecznego) albo niełączy na kostce albo uszkodzony, bo mówię że błąd nie pojawia się zawsze.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum
radekrp90
VIP
Posty: 84
Rejestracja: 25 cze 2017, o 13:13
VIN: WDB2037461A362168
Lokalizacja: GTC

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: radekrp90 » 11 lip 2019, o 08:37

Gdyby to było od napięcia to raz że byłby błąd, a dwa pojawiało by się tak jak piszesz po długim postoju albo zaraz po uruchomieniu (ale wtedy szybciej zwykle AirBag łapie błąd, bo ma mniejsze tolerancje do spadków napięć).

Auto fajne - mimo lat W211 jakoś nadal mi się wydaję jednym z ładniejszych MB (zaraz po W209).

Przy okazji - zawsze myślałem, że ILS to reflektory z aktywnymi światłami długimi, a tu to to samo co w innych markach reflektory AFS/AFL (skrętne) i tyle? Nie ma tutaj tzw. High Beam Assist czyli kamery przy lusterku?
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 2645
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar » 11 lip 2019, o 15:42

Z tymi reflektorami poniekąd masz rację. ILS to bixenony skrętne zazwyczaj z doświetlaniem zakrętów, lecz różnica polega na tym, że na "autostradzie" tj. jeśli poruszasz się przez kilometr z prędkością powyżej 100 km/h bez większych skrętów kierownicą, to reflektory automatycznie zaczynają świecić dalej i szerzej. W sumie po sprawdzeniu samochodu nie robiłem większej trasy i nie znałem w ogóle tego systemu ale są filmiki i wykresy gdzie pokazana jest różnica i na jakiej zasadzie to działa.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum
ODPOWIEDZ

Wróć do „ALBUM ”