Błąd SRS
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 468
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 11:56
- VIN:
- Lokalizacja: olsztyn
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- Użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 1 kwie 2010, o 20:32
- VIN:
- Lokalizacja: Żary woj.Lubuskie
też tak mi się wydaje ze to jest uszkodzony kabel,albo czujnik.ps.czy w drzwiach też jest czujnik aribagu?
Ostatnio zmieniony 3 lis 2010, o 18:49 przez tata4338, łącznie zmieniany 1 raz.
C 220 CDI manual 2005 Sedan Elegance WDB 2030081F705286
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Radzę zdjąć boczek z drzwi, zdjąć próg, i ten kawałek osłony, obok nóg pasażera co osłania tą część karoserii od wewnątrz gdzie dochodzą te przewody. Niczego nadzwyczajnego tam nie zobaczysz, bo przetartą izolację kabli. Porządne zaizolowanie, później podłączenie pod kompa i skasowanie błędu. Podłączenie pod komputer teraz pokaże zwarcie na obwodzie poduszki i tyle.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
O stary. Nie znasz pomysłowości rodaków. Oporniczek może być .... wszędzie. Od modułu SRS począwszy, na wnętrzu airbaga skończywszy. Wywalonego oczywiście. Oby było inaczej.V126 pisze:Zdjęcie okładziny drzwi wszystko nam ujawni.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- VIP
- Posty: 8
- Rejestracja: 25 lip 2015, o 15:39
- VIN:
- Lokalizacja: Bergen. Norwegia
hejka podepne sie pod temat. sytuacja taka. pomyslalem sobie a zmienie podswietlenie zegarow. wyjalem zegarek. ale musialem kierowniczka ruszyc wiec kluczyk wsadzilem do stacyjki. zrobilem co mialem zrobic wpialem zegarek wcisnolem i odpalilem autko. a tu bach mnie po oczach czerwona kontrolka srs. czy ktos ma pomysla jak to sie stalo. i co zrobic. z gory dzieki za pomoc.
NIE MA JAZDY BEZ GWIAZDY
WDB2037351A213684
WDB2037351A213684
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
Zegary mistrzu w 203 to coś jak jedna z centralek sterujących tak na skróty i każda taka czynność przy ich braku wygeneruje Ci błąd systemu, tak jak wypiecie kabla poduszki czy innych systemów bezpieczeństwa. Teraz szukaj kogoś z sd i kilka sekund będzie po problemie i nigdy nie wkładaj klucza do stacyjki jak grzebiesz przy kabelkach.
Ostatnio zmieniony 15 sie 2015, o 20:43 przez Smart, łącznie zmieniany 1 raz.
CL203 WDB2037461A802397
-
- VIP
- Posty: 8
- Rejestracja: 25 lip 2015, o 15:39
- VIN:
- Lokalizacja: Bergen. Norwegia