Błąd SRS
Moderator: Dziki Mar
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Ja podniosłem machę, bo klima mi nie działała, pooglądałem parę rzeczy i wpadłem na pomysł pokasowania błędów, maska była przymknięta, osłona silnika górna w bagażniku. Wkładam kluczyk i kicha... Błąd SRS. Jak zacząłem swoim archaicznym kompem i carsoftem 7.4 kasować błędy, to coś mnie zaczęło trafiać. Muszę odłączyć akumulator na noc.
P.S. Nie dotykałem nic co miałoby związek z poduszkami. Zadziwia mnie ten mb ale przy okazji posprawdzałem sobie wszystkie bezpieczniki, na marginiesie ktoś włożył do przekaźnika rozrusznika bezpiecznik 30A, zamiast 20A. Nieścisłość poprawiona.
P.S. Nie dotykałem nic co miałoby związek z poduszkami. Zadziwia mnie ten mb ale przy okazji posprawdzałem sobie wszystkie bezpieczniki, na marginiesie ktoś włożył do przekaźnika rozrusznika bezpiecznik 30A, zamiast 20A. Nieścisłość poprawiona.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
V126, W Volkswagenie jak i myślę w innych markach często zapala się SRS po prostu z niczego, układ ten jak wiesz musi być 100% sprawy i tylko małe wahania się napięcia czy jakiś drobny opór przez zaśniedziałe styki powoduje błąd. Często kostki w drzwiach i pod fotelem są sprawcami, w drzwiach bo wstrząsy od trzaskania, a pod fotelem od jego przestawiania
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Zdaję sobie z tego sprawę i już na nockę Menio stoi z odłączonym + od akumulatora. Mógłbym kasować to Carsoftem, ale mam stary komputer w garażu, a Carsoft, to tylko Carsoft, więc działa to powoli, kurde, że nie mam w nowym wyjść COM. Co do przestawiania fotela i trzaskania drzwiami to wtedy ani jedno ani drugie nie miało miejsca. Ruszałem kablami od akumulatora, a je mam skręcone ściskami hydraulicznymi, bo ktoś przeciął oba kable od klemy + i tym skręcił, to tak latało, a ja jako przyszły mgr inż. hydraulik, poprawiłem te ściski. Jutro wymienię to na konkretne łączniki elektryczne.
[ Dodano: 2009-04-08, 15:17 ]
Z tym kasowaniem błędów SRS przez odłączenie akumulatora, to lipa. Samochód stał od wczoraj 21.30 do dzisiaj 14.30 czyli 15 godzin i NIC! Będe musiał znaleźć jakieś ustronne miejsce i podłączyć swój zabytkowy komputer, później kawka, ciasteczko i dużo cierpliwości.
[ Dodano: 2009-04-08, 15:17 ]
Z tym kasowaniem błędów SRS przez odłączenie akumulatora, to lipa. Samochód stał od wczoraj 21.30 do dzisiaj 14.30 czyli 15 godzin i NIC! Będe musiał znaleźć jakieś ustronne miejsce i podłączyć swój zabytkowy komputer, później kawka, ciasteczko i dużo cierpliwości.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
-
- Użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 1 sty 2010, o 17:16
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
mugger,
Mam prośbe czy możesz mi powiedzieć co mam zrobić jeżeli błąd srs jest wynikiem odpalania samochodu na słabym akumulatorze?
Pozdrawiam i z gory dziekuje.
[ Komentarz dodany przez: V126: 2010-02-15, 11:01 ]
Forum nie działa jak telefon zaufania, piszemy wszystko na forum, a nie na e-mail.
Mam prośbe czy możesz mi powiedzieć co mam zrobić jeżeli błąd srs jest wynikiem odpalania samochodu na słabym akumulatorze?
Pozdrawiam i z gory dziekuje.
[ Komentarz dodany przez: V126: 2010-02-15, 11:01 ]
Forum nie działa jak telefon zaufania, piszemy wszystko na forum, a nie na e-mail.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2010, o 11:01 przez Juniorso, łącznie zmieniany 1 raz.
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- noc
- Ekspert
- Posty: 2082
- Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
- VIN: WDB2030461F911681
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.
Błąd napięcia akumulatora, jeżeli powstał w czasie jazdy lub odpalania, trzeba skasować, sam
nie zginie.
nie zginie.
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
-
- VIP
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 lut 2010, o 18:22
- VIN:
- Lokalizacja: Turek
Witam wszystkich odnośnie nieszczęśliwego SRS to również mi się to zapaliło tylko stało się to po tym jak po kolei zacząłem wyciągać bezpieczniki w luku bagażowym i pasażerskim na przekręconej stacyjce. Czy może mi ktoś powiedzieć który bezpiecznik za to odpowiada i jak teraz skasować ten komunikat ??
Dawid
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
Bez obrazy, ale po jaka cholere wyciagales bezpieczniki na wlaczonym zaplonie? Przeciez to logiczne, ze jak wyjmiesz bezpiecznik na wlaczonym zaplonie, to przerwiesz przeplyw pradu do modulu, co zaskutkuje bledem (powod: modul niedostepny, zestaw wskaznikow zglupieje). Teraz pozostaje jechac na Star Diagnosis i wykasowac bledy (koszt: ?, do ASO lepiej nie jedz, zaplacisz 200zl za wykasowanie). Mozna jeszcze kombinowac Carsoft'em, niestety nie zawsze na cos sie to zda.
Pozdrawiam.
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
-
- VIP
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 lut 2010, o 18:22
- VIN:
- Lokalizacja: Turek
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
Co do podgrzewania lusterek: viewtopic.php?t=1129
Bezpiecznik numer 21 i 22.
Bezpiecznik numer 21 i 22.
Pozdrawiam.
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
-
- VIP
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 lis 2008, o 12:44
- VIN:
- Lokalizacja: Kielce
Błąd SRS
Witam
W moim egzemplarzu w203 2002r 2.2cdi również sygnalizuje błąd SRS. Po odczytaniu carsoftem pokazało B1FA1. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć żadnych informacji o tym błędzie. Jeśli ktoś z Was się z tym spotkał proszę o info. Dzięki
W moim egzemplarzu w203 2002r 2.2cdi również sygnalizuje błąd SRS. Po odczytaniu carsoftem pokazało B1FA1. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć żadnych informacji o tym błędzie. Jeśli ktoś z Was się z tym spotkał proszę o info. Dzięki
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
-
- VIP
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 lis 2008, o 12:44
- VIN:
- Lokalizacja: Kielce
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 21 kwie 2010, o 19:40
- VIN:
Witam,
potrzebuję pomocy jeżeli chodzi o SRS, zapaliła się kontrolka i komunikat na komputerze SRS RESTRAINT SYSTEM FAULTY DRIVE TO WORKSHOP, posiadam MB C 200 z 2004 roku, kontrolka i komunikat zapaliły się po zgaszeniu samochodu, nie jestem pewien co do przeszłości pojazdu i nie wiem co robić
POMÓŻCIE
pozdrawiam
potrzebuję pomocy jeżeli chodzi o SRS, zapaliła się kontrolka i komunikat na komputerze SRS RESTRAINT SYSTEM FAULTY DRIVE TO WORKSHOP, posiadam MB C 200 z 2004 roku, kontrolka i komunikat zapaliły się po zgaszeniu samochodu, nie jestem pewien co do przeszłości pojazdu i nie wiem co robić
POMÓŻCIE
pozdrawiam