jest możliwość wizualnie sprawdzić czy pas został już naciągnięty?Gerri pisze: ↑17 lis 2019, o 13:49Nie bardzo kojarzę co badałeś tym multimetrem. Oporniki?
2,5 oma to tak bardziej w kierunku dopuszczalnej granicy oporności. Zresztą co pokazuje błąd? Zwarcie czy przerwę?
Oporność napinacza sprawdziłeś? Sprawdzając oporność trzeba zwrócić uwagę, że wewnątrz gniazda jest metalowa zworka zwierająca styki napinacza. Tak samo jest w poduszkach. Zworka podnoszona jest dopiero w momencie, jak w gnieździe zostanie umieszczona wtyczka. Poniżej jest zdjęcie (co prawda z Citroena - ale to dokładnie to samo) Po kliknięciu się powiększy
I jeszcze ostrzeżenie: oszczędzanie na układach SRS to igranie ze ze zdrowiem (i życiem) Jak dojdzie do wypadku, to będzie za późno na żal. Nigdy nie wiesz, kto i kiedy się tym felernym pasem zapnie...
To, że w napinaczu pasa jest jeszcze blokada mechaniczna to nie wszystko. Jeżeli pas brał czynny udział w wypadku, to NIE MOŻE BYĆ JUŻ NIGDY STOSOWANY! TO ZŁOM!
Taśma pasa nie jest jednorodna - jest pleciona i ma to bardzo duże znaczenie w zabezpieczeniu. W momencie uderzenia auta w przeszkodę pas się wydłuża (nawet o kilkanaście centymetrów) co amortyzuje siłę działającą na ciało. Pas powypadkowy tej zdolności już nie ma i zadziała jak gilotyna!
Błąd SRS napinacz pasów
Moderator: Dziki Mar
- Merdis
- Użytkownik
- Posty: 43
- Rejestracja: 28 gru 2017, o 14:58
- VIN: WBD2037461A811906
Re: Błąd SRS napinacz pasów
CL203 C180 Kompressor 2005 143km
- Merdis
- Użytkownik
- Posty: 43
- Rejestracja: 28 gru 2017, o 14:58
- VIN: WBD2037461A811906
Re: Błąd SRS napinacz pasów
wiecie co się okazało?
gniazda pasów z tyłu były w moim w203 od 204 polift. Kupiłem już odpowiednie z napinaczami i tylko zamontować pozostaje.
gniazda pasów z tyłu były w moim w203 od 204 polift. Kupiłem już odpowiednie z napinaczami i tylko zamontować pozostaje.
CL203 C180 Kompressor 2005 143km