Witam, od niedawna jestem posiadaczem MB W203 a już pojawił się problem. Mianowicie od jakiegoś miesiąca zaczęła świecić się kontrolka SRS dodam tylko, że nic się nie wydarzyło. Byłem na diagnostyce elektryk znalazł błąd nr 9183 (nie do skasowania). Na początku myślał że to wina taśmy pod poduszką kierowcy. Niestety, po sprawdzeniu okazało się że to nie przyczyna. Zacząłem szukać dalej i po ponownej diagnostyce na innym sprzęcie podobno problem jest za wysoka rezystancja napinacza przy pasach kierowcy. Nie chciałbym znowu ponosić niepotrzebnych kosztów, czy ktoś spotkał się z podobnym kodem błędu a jeżeli tak to co on oznacza. Dodam, że sprawdzałem kable pod fotelem kierowcy wszystko OK. Czy będzie w tej sytuacji konieczna wymiana napinacza. Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Błąd SRS - napinacz pasów kierowcy
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 2 sie 2009, o 10:02
- VIN:
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
Zdemontuj osłonę lewego słupka i zobacz co jest z kablami wchodzącymi do napinacza. Zobacz czy nie jest luźna wtyczka. Jeżeli auto było po kolizji, jest możliwe że handlarz żeby nie świeciła kontrolka, wlutował tam jakiś opornik i teraz to puściło. Oczywiście przyczyn może być jeszcze wiele. Zaczekaj może aż zajrzy tutaj kolega NOC lub zapytaj o to kolegę Psychop na mercmania.pl
I jeden i drugi są w te klocki nieźli.
I jeden i drugi są w te klocki nieźli.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
- jjanicki
- VIP
- Posty: 780
- Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
- VIN: WDD2122251A291175
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Kompresssor dobrze Ci podpowiada...
Jednak gdy będziesz sprawdzał wtyczki, to niech Cię ręka nie zaświerzbi, żeby samemu sprawdzać rezystancję jakiegokolwiek obwodu SRS - nawet bez kluczyka w stacyjce czy z odłączoną klemą akumulatora...
Błąd SRS poprawnie skasujesz raczej tylko na Stardiagnosis...
Jednak gdy będziesz sprawdzał wtyczki, to niech Cię ręka nie zaświerzbi, żeby samemu sprawdzać rezystancję jakiegokolwiek obwodu SRS - nawet bez kluczyka w stacyjce czy z odłączoną klemą akumulatora...
Błąd SRS poprawnie skasujesz raczej tylko na Stardiagnosis...
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- jjanicki
- VIP
- Posty: 780
- Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
- VIN: WDD2122251A291175
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Faktycznie - w Carsofcie jest nawet funkcja za- lub wyprogramowania komponentów SRS, jednak, nie będąc pewnym, że Carsoft na 100% wie co robi, nie próbowałem się tym bawić, skoro u mnie wszystko działa
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin